Thursday, February 12, 2009

Badanku yang tak berapa sihat...

Jumaat lepas aku had bad migrain lagi.. lagi teruk dr yg sebelum2 ni.. sampai aku terpikir agaknya mcm ni lah org yg kena Brain Canser.. sakit yg amat.. Sampainya aku termuntah2 yg entah berapa belas kali, dan terberak2.. Kepala sakit sebelah..
Puncanya aku rasa sbb pagi tu Rafiq tak habis mkn chocolate dia dan terus masuk dlm mulut aku. Aku allergik mkn chocolate kalau perut betul2 kosong. Sampai ke opis dlm kol 8.45 baru aku brekfast. Sebabnya aku dah rasa mata aku dah lain mcm.. Aku sbnarnya dah agak kalau mata aku ni silau2, maknanya aku akan merana satu hari dek kerana migrain.. Sangkaan ku betul.. Sebabnya, dlm kol 10 gitu aku dah start sakit kepala yg amat. Aku rehat kat surau sampai kol 1pm..tak rehat manapun sbb tak boleh nak tidur.. last2 lepas dah menahan sakit perut sbb asyik muntah, aku decided balik rumah..

Tak sempat aku buka pintu, aku muntah lagi.. Allah jerk yg tahu situasi aku ms tu.. Sabtu ptg br mgrain aku hilang sikit.. Smlam (Rabu) migrain aku dtg balik, dan udahnya aku balik kol 1pm sbb tak larat dah perut aku ni asyik dok muntah.. aku tak tahulah apa masalahnya kepala aku ni.. Ada penyakit misteri ke aku ni..???

1 comment:

Anonymous said...

Gratulálok!
János