Wednesday, November 9, 2011

: (

Tak tahu apa aku nak letak title untuk post hari ni, yang penting aku rasa sedeh sgt :( kenapalah Allah wujudkan manusia yang berhati busuk yang sibuk nak amik tahu hal orang lain tu.. Aku tak usik malah tak pernah nak buruk-burukkan diri dia dan menceritakan pada umum.. even aku tak puas hati, aku masih lagi waras untuk tidak membuka pekung orang lain...

Nobody is perfect, and nobody deserves to be perfect. Nobody has it easy, and everybody has issues. You never know what people are going through. So pause before you start judging, criticizing, or mocking others. Everybody is fighting their own unique war! So better mind your own business..

Sampai that person boleh perli dengan mengatakan yang currently someone been busy online everytime in the office especially during office hour.. aikk, someone itu ajer ker yg online..? Makhluk lain tak pernah online ke..? Dan yang aku aim cuma dia.. dia sahaja yang sibuk nak mengadu kat that person pasal tu.. even last time dialah makhluk yang been busy sangat at office bukan nak update kerja, tapi sibuk update her personal blog (orang ada blog katakan..) haaaa jangan ingat aku tak tahu sapa kau yang suka mengadu, and not even me who knows that you used to online before.. tapi tak der pulak kau nak bukak pekung sendiri kan..

Cuma aku nak ckp, maybe hari ni aku berada di bawah, tapi tunggulah.. sbb masa kau juga akan tiba.. dan masa tu baru kau rasa berapa peritnya hati menanggung..

Two are better than one, because they have a good return for their work: If one falls down, her friend can help her up. But pity the girl who falls and has no one to help her up! Also, if two lie down together, they will keep warm. But how can one keep warm alone? The one may be overpowered, two can defend themselves..

So, how about me? me just alone which nobody can help me when me falls down.. Pity me :(


No comments: