Tuesday, May 19, 2009

Balik kampung.. yeay yeay !!

Masa mak ayah aku dok melawat anak2 aku warded baru nih, ada mak aku mention yg dia nak ambik Aisya masa dia pi check up akhir bulan May ni, kebetulan time tu cuti sekolah.. Suka yang amat minah tuh.. Then awal minggu baru nih hubby aku ada mention yang dia kena outstation to Terengganu weekend nih.. dia ada ajak kami balik Kemaman sekali sebabnya company ada provide transport with driver.. Kebetulan kami nak settle kan pasal kes rumah teres hubby aku yg dlm proses nak jual to someone kat kampung tuh.

Al kisah.. maka aku pun amiklah cuti Khamis & Jumaat.. petang Rabu lepas aku balik kerja terus blah balik Kemaman.. uhuuuu.. sonok giler.. lama sungguh tak balik kampung.. anak2 lah yg paling hepi.. asyik dok mention bila nak sampai umah nenek.. Kami sampai around pukul 1.30am.. sebabnya dok menyingah Jerantut umah sedara hubby.. dinner sekali..

Esoknya lepas settle pasal umah tu, hubby dah start berangkat ke KT.. kami tak ikut sbb hubby aku mmg ada kerja.. ada exhibition kat Masjid Kristal tuh.. sempatlah aku dok belanja mak ayah mkn malam tuh..

Sonok balik kampung kali nih sbb adik2 aku ada.. Mimie pun cuti semester.. boleh dok citer2.. yelah dah lama sangat kami tak jumpa.. esoknya sempat aku buat muffin.. ahaaa.. tak menjadi sbb oven mak aku tu ada problem.. tension weiiii !!!

Kami balik ke PJ mlm Ahad tu.. sampai tengah malam.. hubby dok sibuk nak berehat sbb penat buat kerja katanya.. ishhh menyampah padahal hari Isnin tu dia dok monteng kerja.. anak2 aku lah yang sedeh sangat.. depa ingat nak stay lama, yelah anak2 sedara aku yang berdua tu ada nak layan depa..

No comments: