Monday, May 25, 2009

Penattttt !!!!

Dah hampir seminggu aku dok menanggung kerja untuk 2 orang.. kenapa? Sebabnya dept. mate aku warded @ Assusta Hospital.. demam 2 minggu tak kebah2.. so kerja kat opis ni aku ler yg kena settle kan.. dengan routine job nyer, nak melayan kerja lady bos bagi lagi.. aduhhh.. penat.. bukan ajer penat badan, penat paler hotak ni lagi teruk.. kerja bertimbun2.. bilalah nak habis ; (

Satu lagi kes yg buat aku sakit hati & meluat.. adalah sorang umat yg tak sedar diri tu..just because 'he' is someone here, org dok hormat, banyak duit, berkuasa, then he can simply said something bad to someone else ! .. ada ke dia dok kata aku ni buat kerja tak pakai hotak.. abih selama ni aku kerja guna apa..? guna paler lutut..? ishhhh kalau diikutkan hati aku ni maunya aku dok sepak dia.. jangan pikir 'dia' akan selamanya dok di atas, orang akan selamanya hormat, dok sayanggg dan tunduk kat dia.. tengoklah nanti bila time dia tiba.. jgn harap lahhhh..

Aku betul2 sensitif bila org dok sebut2 tang paler nih.. mah ayah aku pun tak pernah kata mcm tuh..

No comments: