Tuesday, June 16, 2009

I rewarded myself..

Cantik tak kasut ni..? Huhu.. Dah lama dah aku decide nak membeli .. sedih sungguh .. bukan haper, cuma kasut yang ader tak selesa sangat nak buat berjalan2.. Jenuh dok kuar masuk kedai kasut ni, sekali yang aku berkenan cuma kat Crocs & Scholl boutique.. memilih sakan aku dan naik jemu jugak anak2 ku dok mengekor.. yelah, mama kan cerewet bab membeli ni, bukan selalu pun kan ; ) .. dan bila dah berkenan dek hati, saiz pulak takder.. geram sungguh.. dan ada ketika hati ku dah berkenan laki pulak tak suka..

Last sekali hatiku berkenanlah kat kasut nih.. selesa you !! Harga dia pun 'selesa'.. huhu.. alah, bukan selalu membeli pun, so kalau mahal sikit tu buat2 lah tutup sebelah mata.. kebetulan pulak kami dah plan nak pergi bercuti hujung minggu ni, so dengan adanya kasut ni selesalah sikit kaki kesayanganku ni memakainya, berbaloi you kuar masuk kedai dan jenuh dok mencari.. Sekali aku dapat dengan membeli kat Subang Parade.. Last week Sunday kuar ngan hubby pegi sini, sekali stock saiz '6' dah habis, so aku booking lah yang baru.. Petang smlm minah salegirl situ call kata stock dah sampai. Apa lagi, dengan beraninya haku dok membawak motor sensorang lepas kerja ke situ.. Alhamdulillah selamat pergi dan balik ; )

No comments: