Saturday, May 5, 2012

Don't cry because it's over, smile because it happened....

Betul kan quotes tu.. apa yang berlaku ada sebabnya dan telah ditentukanNya.. so faced it even you don't like it.. don't cry because it's over but you have to smile because it happen.. kata nama lain, kena syukur dan redha dengan apa yang berlaku.. tapi hakikatnya yang tak best tu memang pedih, rasanya kalau nangis kuar air mata darah pun tak guna :'( .. We only live once, but if you do it right, once is enough.. rite ?

Itulah yang aku rasa.. dan bukan baru dua tiga kali, tapi banyak kali.. rasanya macam tak adil untuk benda tu berlaku pada diri aku.. aku dah buat sedaya termampu, dan ada kalanya aku juga memberontak.. bukan untuk memenangkan rasa ego aku, tapi aku rasa perlu untuk pertahankan diri.. yelah, asyik pihak sana saja yang menang, aku juga nak.. salah ke? I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle.. but 'you' too, 'you' also make mistake even worst then what I've done, tapi bukan kata nak mintak maaf, mengaku pun tak nak...

mmmm.. sabar je lah.. itu ayat terbaik untuk memujuk hati ku ni.. nak lari?. kerana pikirkan tanggungjawab yang besar, aku rela memendam rasa yang aku tak tahu bila akan akhirnya.. 
In three words I can sum up everything I've learned about life : IT GOES ON

@@@@@@@@@@@

“You've gotta dance like there's nobody watching,
Love like you'll never be hurt,
Sing like there's nobody listening,
And live like it's heaven on earth.”
― William W. Purkey

No comments: