Thursday, December 4, 2008

Anniversaries..

Hari ni genaplah 2 tahun aku kerja kat kilang tayar ni - Pricing Dept.. Byk jugaklah suka duka (heee baru 2 tahun nyah) dan byk jugak try & error aku buat sepanjang aku pegang position Pricing Executive ni.. Dept. mate aku- Kak Ella byk menabur bakti mengajar aku selok belok menjalankan tanggungjawab dan byk jugaklah kerja2 yg sebelum ni aku tak jangka aku akan buat.

History kerja lama..? :
2002- Just a few month after graduation Diploma aku kerja kat one of the oil & gas company known as Tenaga Mashhor Sdn Bhd. (Kemaman) Owned by a person from Brunei. Kat sini aku kerja as Admin Assistant. Bertahan cuma 10 months before I'm married to my dear hubby then moved to PJ. Kerja kat sini paling teruk aku rasa, semua kerja aku buat (kuli katakan).. sampai bergaduh dengan opismates pun ader. Ishh.. malas nak diingat2.

2003- Lepas aku menganggur dlm 4 bulan lepas pindah ke PJ ni, aku dpt kerja as Admin Officer at Maharani Comm. (Tmn Tun Dr. Ismail, KL). Kat sini aku kerja dlm 3 bulan kot then pindah to another job Akira Sales & Marketing (Jln Tandang, PJ). Average semua company aku kerja as contract basis. Susah betul nak cari Permanent post. Time2 nilah aku berkejar ke sana ke mari cari kerja. Buat muka tak malu masuk company sana sini utk tabur resume. Hampehh satu pun tak melekat. Then aku decide utk register kat staffing agency looking for a better job. Kebetulan time ni Aisya blum ader, so senang skit aku nak berjalan merata.

No comments: