Sunday, December 21, 2008

Sungai Congkak




Emm.. pagi2 lagi aku dah tanya manalah kita nak pergi ni kat denar hubby.. boring beb duk umah jerk.. memandangkan smlm kami spent masa satu hari kat umah, so hari ni kenalah kuar berjalan penuhkan masa ..hihihi..

Hubby dpt call dr Awie (opismate dia).. ajak ke Sungai Congkak.. so, memandangkan cuaca agak membenarkan kami pun kuar umah dlm kol 10.30 am.. sempat ke Giant Paramount utk beli bahan berkelah.. sampai jerk org dah ramai giler..Ya Allah !! Ramai sungguh manusia.. patutler aku perasan kat PJ td takder org, rupanya depa ke sini (hihihi)
Sesudah pasang khemah (Awie bawak).. kami pun dulukan perut yg sedia memanggil suh di isikan (oh ya, kami sempat beli lunch kat kedai sblum tuju ke Sg Congkak ni).. Aisya & Rafiq dah merengek mintak mandi.. kebetulan dr umah lagi aku dah pakaikan baju mandi depa, so tinggal terjun je lah..
Kak Sue ngan aku tengok je lah budak2 ni mandi.. sonok jugak.. tp disebabkan aku ni mmg takut sejuk, so aku cuma basahkan suar je lah.. itupun dah kira baik kan..?
Smlum balik kami singgah umah Pak Adi, kebetulan jalan sudah tentu sesak, kami balik PJ lepas maghrib.. sempat makan malam kat situ..

No comments: