Saturday, December 13, 2008

Raya Aidiladha



Memandangkan raya hari Isnin (8 Dec), kami pun decide nak balik Kemaman hari Jumaat tu (5 Dec) kenapa awal..? Dear hubby ckp kalau bertolak Sabtu, sure lah jalan Karak tu penuh dengan org yg nak balik kampung beraya..


Jumaat pagi smlum balik tu dear hubby ada job kat Keramat.. opening new Jucso there.. anak Tok Mat (Ha) buat opening ceremony outlet yg ke-27 Big Apple dia.. 4 jam jugak lah kami kat situ.. jumpalah Tok Mat + kuarga dia.. sblum balik tu dptlah free coupon utk tukar 12 pcs donut.. dptlah kami bwk balik Kemaman..

Berapa lama kami cuti..? emm aku start kerja pulak ari Jumaat tu..12 Dec.. lama beb sbb kebetulan banjir.. so kena sambung cuti.. sepatutnya aku mula kerja 10 Dec tu tp disebabkan 11 Dec tu cuti khas, so aku pun decided start kerja 12 Dec tu..


Seronoklah jugak balik kali ni sbb adik Mimi aku tu ader (cuti semester).. so kami memanjang kuar bersama.. cumanya 2 hari lagi aku nak balik PJ, Atiqah baru sampai dr Kelantan (umah nenek dia).. sempat jugak belikan dia hadiah dan bwk makan kat Pizza Hut sbb berjaya dpt 4A dlm UPSR.. tahniah kakak !!

No comments: