Tuesday, March 3, 2009

Kek Aisya !!!

Sebenarnya dah lama aku janji nak belikan kek. Rasanya dah 3/4 hari dia dah siapkan buku latihan dia tu. Punyalah Aisya tuntut, hari2 dok sebut mana kek dia. Mama pernah berjanji ngan Aisya kalau dia dapat siapkan buku2 latihan yg mama belikan dengan jayanya, mama akan belikan kek. So, aku tunaikanlah janji petang tadi dengan belikan dia coklat kek.. Sanggup dalam hujan2 aku ajak dear hubby pi Kings Conf. beli kek tu..

Excited betul dia aku dah tunaikan janji. Bila sudah aku potong kek tu dah bagi2 dlm piring, takder pulak si Aisya makan. Ingatkan tak sedap ke haper.. rupanyer minah tu demam. Sampai ke sudah kek tu dia tak rasa. Aku adalah bawakkan ke rumah Achik babysitter tu manalah tahu dia nak jamah sikit ke lepas balik sekolah, tp hampehhh.. Rafiq yg over makan. Sambil2 duduk temankan budak2 ni siapkan buku latihan tu, adalah aku ada pesan supaya depa belajar pandai2, bukan kata kek, malah benda mahal pun mama sanggup beli kalau anak2 mama berjaya. Tak tahu depa ni paham ke idak, sbb aku tengok sengih jelah depa nih..

1 comment:

Anonymous said...

Cedap nyer kek..MokDE