Friday, March 20, 2009

Tima kasih Kak Yang !!






Hepi Besday to me... Hepi Besday to me !!.. huhu sebenarnya esok birthday aku yang ke-29.. tak sangka sekejap jerk masa berlalu, rasa baru jerk habis belajar kat Kelantan alih-alih dah anak 2.. tua dah tu .. hihi

Tapi aku dah dapat birthday cake.. yea yea.. sonok sungguh rasa hati.. ada jugak yang mengingati diri ini.. chewahhh..

Sebenarnya baru jerk aku ngan opismate balik dari lunch, aku received call dari sorang mamat dari guard house.. katanya ada 'someone' kirim cake.. Chocolate cake.. Terkujat gak, sapalah yang baik hati kirim kek kat aku nih.. rupa-rupanya Kak Yang aku yg stay kat London tuh.. Tima kasih Kak Yanggggg.. jasamu sunguh-sungguh dikenang.. terharu rasa hati..

Tak sabau nak bawak balik tunjuk kat anak-anak kecik aku tuh.. Sure depa sonok !!

1 comment:

syafiqah said...

2 diaa!!
besau gler!!!brape ari la nih nk abeh..huhuuu,,,
span kek ni pn coklet eh??
mleleh ayaq liuq nih!!
heheee....