Monday, January 12, 2009

Geram dan sakit hati....

Ok ke title entry aku ari nih..? Geram seh.. sajer nak luah apa yg aku rasa hari ini.. Memandangkan anak dara aku tu - Aisya ke sekolah kami hantar ambik, adalah suara2 sumbang yg tak menyedapkan hati aku kedengaran di opis ni.. emm maksudnya depa tak sukalah aku keluar waktu opis hour (dengki kot)

Time table Aisya :

Masuk kelas : 8.00 a.m
Balik : 12.00 p.m (Monday - Thursday)
11.30 a.m (Friday)

So memandangkan aku yg kena pergi ambik Aisya dr school, terpaksalah aku keluar opis at 11.45 to reach there ngam2 at 12.00 pm.. Tp itukan bukan lunch time kita org, so paham2 jelah kalau dah ramai opis mate melayu ni..

Penyelesaian ? So, terpaksalah aku survey van/bas sekolah untuk ambik Aisya dr sekolah, walaupun hakikatnya aku tak sedap hati nak biarkan dia begitu..

Dulu cadangnya, pagi aku hantar dan balik hubby aku ambik, tp lain pulak jadinya. As per hubby aku, dia tak boleh pulak keluar sbb jarak opis dia ke sekolah Aisya agak jauh (mkn masa 30 minit) emmm.. padahal dia jugak yg suggest mcm nak rak dulu..

1st day Aisya sekolah baru nih, adalah aku tanya2 driver van yg dtg amik budak2 kat sekolah ni, tp depa kata dah penuh.. takder lah pulak aku bersungguh survey sbb mmg bukan cadang aku nak suh Aisya naik van/bas..

No comments: