Thursday, January 8, 2009

Kerja.. kerja.. kerja

Emmm.. sebut pasal kerja ni, dah hampir 2 bulan aku sibuk ngan kerja.. bukanlah selama ni aku tak sibuk, tp kali ni sibuknya agak lebih sikit.. actually, aku kena prepare price comparison for Australia & Thailand market to set up new pricing using Mich article prices as a base..

Itu termasuklah meeting & tele conference yg aku kena buat ngan bosses dr negara terbabit.. rasa mcm menanggung tanggungjawab besar plak..

Penat..? ish tak terkata penatnyer.. kalau tido mlm tu rasa nyaman jerk sbb badan & otak dah penat.. Sebut pasal kerja ni, patutnya aku kena bersyukur sbb diberi peluang utk bekerja dan diberi tanggungjawab yg agak besar, kalau diikutkan ekonomi yg sedang merundum skrang, ramai pekerja/company yg terpaksa diberhentikan & gulung tikar dan juga mereka sedang sibuk mencari kerja lain yg blum tentu sesuai ngan jiwa.. kena mula dr bwh kalau yg desperate sgt nak kena kerja

No comments: